Miss my love! <3

Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade senast men det är så sjukt svårt att komma in i rutin igen efter en så lång paus... Men nu ska jag verkligen försöka bli bättre på det!
Idag efter skolan iaf så åkte jag hem till Emma och var där med Clara och Felicia, Emma såklart med!
Hade ett prov idag med som jav känner sådär över, det gick inte bra men det gick ju inte dåligt heller så vi får se vad jag får på detta.
Imorgon skulle jag ridit men så blev det inte, saknar ju min Max! <3
 

New!

Igår var jag och mamma på Ikea och köpte en ny byrå till mig eftersom jag behövde en ny och jag har tröttnat på den gamla. Igår var vi i min klass även på reningsverket vilket var hemskt! Något av det hemskaste jag någonsin gjort, kommer aldrig mer göra det frivilligt!
I tisdags så hängde Alice med hem till mig och vi var ute och tog lite kort och vi gjorde även bananpankakor som vi åt när vi kom hem ifrån skolan, trodde inte dom skulle vara så goda som dom blev!
Eftermiddan har tillbringats åt pluggning men mest åt att plocka in mina saker i byrån!
Imorgon är det även fredag! Känner verkligen att jag behöver en helg! <3
 
Min byrå! ↑

Helgen

Både idag och igår har jag varit hos min farmor och farfar, det blev ingen bloggning eftersom dom inte har så bra internet där dom bor..
Två av mina kusiner var där så vi hade lite mysigt och gjorde typ allmäna kusingerjer, bara hade kul!
Idag var jag då med farmor och farfar i GBG eftersom dom skulle köpa ny soffa, så det har också blivigt gjort!
Igentligen har det inte hänt så mycket denna helgen, har däremot planer för mitt rum som är VÄL BEHÖVLIGA, kommer inte bli så stor ändring på det men lite nytt känner jag att jag behöver så på onsdag eller torsdag kommer det ske en liten förändring!!
 

10/5 2013

Vaknade för ett tag sen, just nu sitter jag i min underbara säg och ska snart dra mig upp för att äta frukost hade jag tänkt!
Har verkligen ingetting att blogga om just nu så det kommer att blir såhär tråkiga inlägg nu i början men det kommer roligare sen förhoppningsvis!
Har snart kollat igenom den sista säsongen av 90210, har väl 5 avsnitt kvar tror jag.. :( Älskar det programmet! <3
Nä, nu ska jag tvinga mig upp ur sängen hur skön den än är, I'M STARVING!!!!!
Bye my lovely! <3
 

I'M BACK!

Nu är jag tillbaka och redo att börja blogga igen! Ändrade designen och headern, mycket nöjdare nu! Än så länge.. Idag var jag med mami och papi på Gekås och gick runt lite där, fick köpt det jag skulle ha vilket inte var så mycket men det blev ändå något!
Det har hänt så sjukt mycket under denna bloggpausen så jag kommer inte skriva om det, nu tänker vi framåt och kollar inte bak!
Vi får se hur det blir en ny blogg senare, nu fokuserar jag på denna! <3
 
En låt som spelas ganska mycket i hörlurarna just nu! ↓
 
 

RSS 2.0