Miss my love! <3

Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade senast men det är så sjukt svårt att komma in i rutin igen efter en så lång paus... Men nu ska jag verkligen försöka bli bättre på det!
Idag efter skolan iaf så åkte jag hem till Emma och var där med Clara och Felicia, Emma såklart med!
Hade ett prov idag med som jav känner sådär över, det gick inte bra men det gick ju inte dåligt heller så vi får se vad jag får på detta.
Imorgon skulle jag ridit men så blev det inte, saknar ju min Max! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla uppdatera bättre!!!!!!!

Svar: Jag ska verkligen börja försöka uppdatera bättre men nu har jag typ tänkt att det inte gör nåt om jag missar en dag eller två men jag vet ju att i slutet så funkar inte men nu under sommarlovet som börjar på torsdag för mig så ska jag försöka komma igång!
Ebba Andersson

2013-06-01 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0