I'm in love...

Rubriken säger nästan allt..
Jag är verkligen in love.... med en låt!
Den är sjukt bra, gillar inte den som sjunger den med låten!
 
"you can be my destiny's child on the scene, girl"
Vet du vilken det är? hihi ja, tänkte det!
 
 
 

-

Det går verkligen inte bra med bloggningen just nu känner jag.. Jag måste verkligen blir bättre på det!
Idag när jag vaknade kännde jag mig verkligen inte bra, ont i huvet, kunde nästan inte andas, feber osv.. Men nu känner jag mig mycket bättre! Hoppas bara att jag är frisk imon eftersom jag och Alice hade planerat att sova över då!
Ikväll ska vi käka pankakor! Love pankakor <3
KRAM!
 

New in! <3

Idag var ju jag och Alice i Göteborg!
Fick med mig lite saker där ifrån, inget som jag igentligen behövde men lite roliga saker..
 
1. smyckes - skrin, Papeterie
2. plånbok, Acessorize
3. örhängen, Acessorize
4. mobil klister sak (?), Bik bok
5. Svea linne, Svea affären
Bättre bild på örhängerna!
Köpte ett nagellack med men som jag glömde när jag tog bilden..
 
Var ju på gekås och på stan i måndags, på stan fick jag en pjamas ifrån Wonder som det kommer komma upp bilder på med men just nu är den i tvätten så det kommer sen! Har även fått en till Odd Molly blus som kommer upp samtidigt som pjamasen!
Imorgon ska jag till min farmor och farfar eftersom det var längesen jag träffade dom och sen har jag ett par byxor som behöver lagas lite..
Vi hörs! Kramis <3

LOOOV!

Äntligen är det lov!!
Jag har lite planer för bloggen! <3
* Ändra bakgrund
* Ändra headern
* Ändra lite färger
och lite mer men vi får se hur och när det blir.
Idag ska jag, mamma och mormor kanske åka till gekås en liten stund!
På tisdag ska ju jag och Alice åka till Göteborg, vi får se vad det blir där <3
Nu tänkte jag äta lite frukost så hörs vi sen!
Kramis <3
 
Hittade den här tröjan när jag kollade runt lite på olika sidor, gillar faktiskt denna!
BTW style by tara ska ju lägga ner :(
 

ALLA HJÄRTANS DAG!

Idag är det ju alla hjärtans dag! För mig blir det plugga och kolla på nån film eller nåt lite senare.
Hatar verkligen läxor!
Nu ska jag förtsätta äta mina chocklad hjärtan i min ensamhet... hihi
puss!! :*
 

Rubrik!

HEJ!
Matte provet idag var väldigt enkelt så det tror jag inte jag kommer få rest på!
Nu sitter jag och pluggar spanska..
Igår fick jag ätligen fixat mitt rum!!
Känn verkligen så skönt.
Som ni vet så ville inte min dator sammarbeta när jag skulle lägga upp bilderna första gången, så dom kommer här!
 
bild 1 och 2, väskhängarsak (?)
bild 3, linne
bild 4, väska
bild 5, bättre bild på väskhängaren
bild 6, armband
 
jag har även fått ett par till dr demin byxor i mörk mörkblå och när vi var i gbg i helgen köpte jag även lite hår produkter ifrån toni & guy! Jag köpte ett saltvatten spray och ett torrschampo och då fick man med det lilla serumet som ger glans!
 
 
 

NEW IN!

 Idag var ajg och mamma på en utförsjälning av LIlly of Sweden, fick med mig lite saker hem! En väska, en väskhållare, ett arband och ett linne!
Det kommer bli väldigt mycket plugg i helgen och hela nästa vecka så vi får se hur det går med bloggningen nästa vecka.
Idag på idrotten var ju vi i simmhallen och simmade HELA tiden.. Sjukt tråkigt var det iaf!
Har typ inget mer att skriva just nu..
Min dator vill inte riktigt sammarbeta just nu så det kommer bilder imon! <3

RAST! <3

 
Rubriken säger allt!
Just nu har vi rast på 25 minuter, fett chill!
Efter denna så har vi SO och sen slutar vi!! <3
Idag ska jag städa har jag bestämt mig..
Det blev ingen boggning igår eftersom jag tog en sanbbis till göteborg..
Det var verkligen en snabbis, vi var där i kanske en halv timme och inte mer..
Det hade hänt något med Filips dator så han, farmor och farfar skulle dit med den och då tänkte jag att jag lite gärna kunde hänga med! På vägen hem ät vi på donken som var sjukt gott eftersom jag inte har ätit det på sjukt länge!
NU SKA JAG GÅ....
PUSS! <3
 
 fett söt bild på mig och Dreamboy <3

Mot skolan!

Nu ska jag snart sticka till skolan! Tänkte bara att jag kunde slänga in ett sött litet inlägg först!
Igår så var jag med Alie och så gick vi ut och fotade lite! Det kommer bilder, jag har inte hunnit redigera dom bara.. Men det kommer!
KRAM!!

3 februari

Hej!
Jag måste verkligen komma ivär till Gekås, Kungsbacka eller Göteborg igen!
Idag har verkligen inte gjort nånting.. ganska sköt att inte ha något planerat liksom!
Det går lite sådär med bloggningen men jag har verkligen zero insperation...
Har inte orkat ta bilderna på det jag köpte men nedanför ser ni hur blusen och byxorna  ser ut iaf!
Blev ett snabbis inlägg idag, kram! <3
 
Blusen är samma på båda bilderna och är ifrån svea, byxorna är ifrån Dr Demin!

Hemma!

Nu är jag hemma igen efter ridnigen! Det var bara jag där som skulle rida så det blev en privatlektion..
Vi red ut och sen red vi lite i ridhuset! Hade Dreamboy såklart! Han var jättesnäll idag med!
Ikväll blir det melodifestivalen, visste ni att det började idag? Det visste iaf inte jag..
Nu blir det in i duschen och sen på med one piecen, sen ska vi äta snart med!
Efter det blir det till att lägga in alla mina kläder i garderoben igen... 
 
 

Stan!

Igår var jag och mami varit på stan en "snabbis", fick med mig lite saker hem! :)
Fick ett till par Dr Demin byxor, ett linne, en ring och nya träningsbyxor (?)
Senare idag blir det ridning men nu blir det städa min garderob!
Det kommer lite bilder senare idag!
Kram alla sötnosar! <3
 
 

RSS 2.0