liten blogg paus..

jag kommer att ha en lite blogg paus fram till den 11 april..
Ni kommer att fatta då! Så glöm inte att kolla då!
 
 

My favorites!

hejsan hoppsan lillebror!
 
här är some of mina favorit låtar just nu!
 
Hur dom än - Oskar Lindros
Begging - Anton Ewald
When I was your man - Bruno Mars
Six degrees of seperation - The Script
Wish you where here - Cody Simpson och Becky G
 
orkar inte "länka" dom, men där var dom!
 

Mobilinlägg..

Hola sötnosar!
Det blir ett snabbt mobilinlägg nu eftersom jag inte orkar hämta datorn..
Jag fick gå hem ifrån skolan idag eftersom jag ute mådde bra och inte kunde prata, nu hör man lite vad jag säger och jag mår bättre men fortfarande inte helt bra.. Typiskt för mig att jag ska bli sjuk såhär dagen innan... Fml!


Äntligen!

TJA! <3
 
Nu har jag äntligen fått fixat min blogg med ny header och bakgrund!
Känner typ nästan allt är ändrat, nu gäller det bara för min att komma igång bra med bloggningen igen!
Sov över med Alice idag! Vi får se när jag kommer hem, tror det blir snart!
 
 
Fett söt bild från idag!
 

sämst

Bloggningen har gått sjukt dåligt nu det senaste men vi har haft massa prov och sån skit så jag har inte hunnit..
I tisdags var jag på stan med Alice och pluggade lite på bibblan! Köpte en body splash, mascara, nagellack, ögonskugga och en handkräm.. Alla utom body splashen var på rea med ^^
Vi hade ju prov idag så jag pluggade bara igår!
Jag känner mig sjukt taggad just nu!! Längtar skiiiiit mycket för den delen med!
puss!
 
rondom bild, hihi!

Skolan.. -.-

just nu sitter ja i skolan och har lektion men vi säger att jag skriver på min novell.. hihi ^^
Today när i get home så ska jag plugga lite, PROVET BLEV FRAMFLYTTAT TILL PÅ TORSDAG!! Glad tjej här!
Jag har även tänkt att jag skulle göra lite ansiktsmask och packa lite till!
Imon så blir det plugga med Alice på bibblan och checka lite på stan!
Våran lärare som vi har just nu är ju inte lite konstig...
Nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle göra lite på min novell som ska vara klar på torsdag som jag inte är klar med.. eller nåt ^^
Kramisar på er <3

17 mars

Jag har inte bloggat nu på några dagar men jag har fakr´tiskt inte hunnit var ju på gekås i fredags, kom hem vid nio på kvällen så då hann jag inte, var där idag och sen har jag pluggat idag med!
Imon blir det till att plugga stenhårt och inget anat så det kommer nog inget inlägg imon... på tisdag ska jag och Alice ner till stan en sväng så vi får se om jag köper nåt då, jag behöver ju itne något just nu.. eller jo, en body splash som jag tror jag ska föpa på gina och ha med mig eftersom dom är i plast flaskor men sen ska jag ju köpa en på VS också!
 

17 mars

Jag har inte bloggat nu på några dagar men jag har fakr´tiskt inte hunnit var ju på gekås i fredags, kom hem vid nio på kvällen så då hann jag inte, var där idag och sen har jag pluggat idag med!
Imon blir det till att plugga stenhårt och inget anat så det kommer nog inget inlägg imon... på tisdag ska jag och Alice ner till stan en sväng så vi får se om jag köper nåt då, jag behöver ju itne något just nu.. eller jo, en body splash som jag tror jag ska föpa på gina och ha med mig eftersom dom är i plast flaskor men sen ska jag ju köpa en på VS också!
Orkar inte skriva mer just nu men vi hörs, kram! <3

14 mars

 Tjernare!
Kom hem från skolan för ett tag sen nu! Dagen har gått ganska snabbt, idrotten var sjukt tråkig eftersom vi spelade innebandy. Inte för att skryta men mitt lag vann om ni ville veta ^^
Imon bär det av till Ullared! efer skolan så ska jag och mami åka dit och köpa lite saker till resan! <3
Hade tänkt att se om jag ska packa lite mer.. 
Kommer hem och ser att Elliot har spamat min mobil med bilder, igen... Så nu ska jag ta bort dom!
Kram <3

Duktigt..

Just nu sitter jag på golvet så det blir ett inlägg ifrån mobilen!
Jag satt och små packade lite kläder och tänkte att jag skulle ta en liten paus mitt i allt ihopa så ja, jag gjorde/gör det. Jag tänkte inte på det men stoppade in ett "handtag" på min byrå i mitten av min hästsvans och nu för jag inte bort den, ja ni som är dirty minded har såklart misstolka detta.. Men nu så sitter jag här och kommer inte bort för lådan bara hänger med.. Duktigt Ebba...
Under är ännu en bild på hotellet! ⬇⬇


Just nu

Just nu så har jag kite kläder på sängen eftersom jag hade tänkt att snart börja packa. Jag älskar verkligen att packa, man sitter där på golvet och viker i kläder, lägger ner dom osv. jag är en sån människa som gärna börjar packa väldigt tidigt och med lite musik så blir det skiit bra! Har redan skrivit en lista på det som jag har kommit på att man behöver ha med sig.. hihi ^^
 
  Så här ser min säng ut just nu...
 
Här ser ni min nya tröja, var jag har köpt den och min pappa som skulle va lite rolig! <3
 
 
 

Hotellet

Jag fick denna fina fråga
 
 
Jag tänkte varför inte? Lite snäll får jag la va mot mina blogg läsare!
Hotellet heter som sagt Sunwing waterworld Makadi Beach, hotellet ligger i Makadi Bay som ligger 45 minuter utanför Hurgada. Vi åker ifrån Kastrup i Danmark, vi har beställt resan hos ving men vi åker med flygbolaget Thomas Cook Airlines Scandinavia. Hotellet har flera vatten ruschbanor och resturanger, hotellet ligger precis vid stranden och där ska det finnas jätte fina snorklingsrev!
 
Lite små bilder kanske men det är fortfarade bilder!

Tänkte att jag kunde göra ett enkelt collage lite snabbt så blir inte inlägget så himla låångt!
klicka på bilden eller på länken för att komma till vings sida med hotellet om ni vill se mer bilder, där finns även en film om ni vill kolla på den!

11 mars

Nu har snart hela min studiedag gått.. Dagen har ägnats till åt lite hemma spa, olika tv - serier, kollat lite vad jag ska packa lite..
 Vi har köpt ny resväska till mig så det står brevid sängen och ger mig lite vacation fellings..
Nu hade jag tänkt att jag skulle måla mina naglar, men vi får se hur det går..
KRAM!

-

Igår hann jag inte blogga eftersom jag red och sen var det in i duschen och iväg igen, hade bara en halv timme på mig så jag var lite stressad och sen kom vi hem sent med.. Men jag red ju då i lördags, jag fick Max som är en stor häst denna gången! Det var lite tråkigt eftersom det bara var jag och sen var det en till som hade ridit innan så det var ju lite för enkelt för min del... Max var jätte snäll och underbar häst att rida, han gick skiiit fint osv. allt var verkligen bra hos honom! Efter att jag hade ridit så var det som sagt hem duscha och sen iväg igen eftersom vi skulle äta hos min farmor och farfar! Jag bloggar från mobilen just nu och jag känner att det inte är jätte bra så jag bloggar mer imon eftersom vi har STUDIEDAG!! Kramisar! <3


8 MARS

Just nu är jag lite sur på mig själv...
Jag har liksom sattit upp mål som sen aldrig har blivit av..
Ändra bakgrund, header, äta nyttigare, bli bättre på att blogga, lägga ner mer tid på läxor osv.
Inget av det har blivit av känner jag, kanske det med läxorna men inga andra av mina "mål".
Nu på måndag har vi ju studiedag så jag ska se om jag kan hinna med något då!
Idag hade vi teknik prov som jag kände gick bra på dom första frågorna men den sista... känner att jag inte ens ska prata om den...
 
 
Det är fredag idag!!
FREDAG = PARTY
Men inte för min del..

Excuse moi!

Jag känner och vet att uppdateringen och statistiken har varit kass nu dom senaste veckorna.. Jag måste verkligen bli bättre på detta men jag har verkligen inte känt för att blogga.. Just nu sitter jag i skolan så det blir ett inlägg ifrån mobilen, nu börjar min lektion men ser om jag slänger in ett inlägg sen! KRAM!


RSS 2.0