detta ska vara en rubrik..

Nu har jag då börjat blogga på denna bloggen här på blogg.se!
Idag har jag inte gjort så mycket.. Hade ett prov idag i No, ett grupp prov var det?
Det gick ganska bra tror jag men jag känner inte att det var jätte bra men antar at det var det vi kunde!
Nu sitter jag hemma och skriver detta inlägget men snart tänkte jag städa lite av rummet och sen tänkte jag städa imon med! På fredag kommer Anna hit med en liten julklapp till mig så jag ska ge hennes hennes julklapp ifrån mig med!
En sak jag har tänkt på är att det borde finnas en apple app till mobilen (inte bump för det har jag redan) så man kan skicka videos från mobilen till datan om båda är apple! Detta måste jag kolla upp...
 
Nu går jag och gör det! PUSS! :* <3
 
En söt bild på mig och bästavän! <3 Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0