Förlåt..

Jag ville bara säga förlåt för att det inte her blivt något inlägg dom senaste dagarna en jag har inte hunnit..
Detta kommer bli ett långt inlägg.. men om vi börjar med Göteborg, när vi kom dit så ver då ett av rummen klara så vi lämmnade våra väskor där och gick för att shoppa, det blev inget för mig denna gången (förvånad själv faktiskt!) Filip fick en svea jacka.. Jag har ju redan en! När vi kom tillbaka till hotellet gick jag och pappa för att bada medans mamma och filip gick och köpte på subway (BIG LOVE!) , vi åt och sen gick vi och kollade på bio, skyfall. SJUKT BRA, fast dom gamla är bättre.. I slutet lät det som att väggen skulle rasa.. Filmen var klar vid halv tolv så vi åkte tillbaks till hotellet och la oss ofc! Dagen efter så orkade vi typ inte göra nåt så vi åkte hem..
Anna kom "förbi" och lämmnade min julklapp ifrån henne ( bild kommer sen ) och hon fick hennes ifrån mig.
 
Igår var det ju julafton så farmor, farfar och mormor kom och åt. Vi öppnade julklappar och kollade på Kalle Ankas jul, det kommer bilder på mina julklappar senare! Ska få julklapp ifrån Alice med!
 
och just nu sitter jag fortfarande här i min pjamas.. har inte gjort ett skit idag och nu ska jag kolla på en film men det kommer upp bilder imon på det jag har fått!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0