några saker du inte visste om mig..

 Jag har alltid viljat bli en modell!
 
Jag älskar tidningen seventeen! BÄST!! <3 BIG LOVE <3
 
Jag vill även bli sångare..
 
Det är BARA 99 dagar kvar tills jag åker till Egypten! Vadå långt kvar?
 
Min naturliga hårfärg är blont..
 
Jag har en spricka i min mobil.. igen.... min andra iPhone 4s sönder.. ( den första gick med sönder..)
 
Jag är väldigt feg..
 
Mina största rädslor är spindlar, tiggare och mörker!
 
Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza!
 
 
Jag skulle vilja ha den perfekta kroppen (låter lite konstigt pågrund av min ålder kanske men det är sant!) vem skulle inte det?
 
Jag har aldrig aft något riktigt seriöst förhållande...
 
Jag älskar pannkakor ?
 
Jag vill ha längre hår..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0