Bloggpaus..

Ni kanske hade förväntat er detta?
Jag känner att det går så sjukt dåligt med bloggen just su, statistiken går bara ner, jag är inte nöjd med designen osv.. Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera med men just nu känner jag att jag varken har tiden eller orken för att ändra på detta.. Jag har så sjukt mycket i mitt huvud just nu.. Självklart kommer jag att komma tillbaka, jag har ju planer på en ny blogg där jag förhoppningsvis kommer att bli bättre och mycker nöjdare!
Well, goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: Saga

Men kom igen börja blogga nu, jag skiter i om det är dålig uppdatering men snälla. Kram

Svar: Kommer börja blogga väldigt snart igen, jag lovar! troligt vis i helgen, kram <3
Ebba Andersson

2013-05-01 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0