DAY 1

HIHI! tänkte ju köra igång med den här saken nu i trettio dagar om jag inte byter blogg osv...
 
Men här kommer tio små söta fakta om mig ^^
 
1. Jag är sjukt rädd för spindlar
2. Jag är ganska lätt skrämd
3. Jag gillar verkligen inte småkryp, dom är äckliiiga!
4. Min favorit tidning är Seventeen <3
5. Jag har bara 4 VS (Victoria's Secret) saker.. 1 tröja, två body mist och tre bady lotions
6. I'm a lip balm addict...
7. Jag hittade en deo ifrån USA för nån vecka sen ^^ Det var ju två och ett halvt år sen vi var där..
8. Jag tycker den deon luktar gott ^^ hihi!
9. Jag har en Build A Bear kanin som jag gjorde i USA..
10. Jag dricker mycket mer än två liter vatten per dag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0