home sweet home

Nu är jag hemma igen ifrån paradiset... Var ju i Egypten två veckor nu under påsklovet, helt sjukt fint. Vi bodde på ett hottel i Makadi som ligger ungefär ca 45 minuter ifrån Hurghada. Hotellet var jätte fint och väääldigt stort, låg precis vid stranden och vi hade över 35 grader varje dag!
Vi var ju såklart inne i Kairo en dag med och såg pyramiderna, sjukt coolt att ha sett dom i verkligheten!
Skulle kunna hålla på och berätta om det så sjukt länge men det skulle nog bli ganska tråkigt att läsa.. 
Jag var ju smart och åkte hem i shorts... jag var inte bredd på att det skulle vara så kallt, 3 grader eller nåt..
Snart blir det kanske att vi kollar på Let's dance, eftersom jag inte har sett dom första så tror jag att jag kollar på dom på play istället.. Annars blir det nog någon film och massor av godis! hihi
 
KRAM! <3
 
fett söt bild på mig ifrån pyramiderna.. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0