New in! <3

Idag var ju jag och Alice i Göteborg!
Fick med mig lite saker där ifrån, inget som jag igentligen behövde men lite roliga saker..
 
1. smyckes - skrin, Papeterie
2. plånbok, Acessorize
3. örhängen, Acessorize
4. mobil klister sak (?), Bik bok
5. Svea linne, Svea affären
Bättre bild på örhängerna!
Köpte ett nagellack med men som jag glömde när jag tog bilden..
 
Var ju på gekås och på stan i måndags, på stan fick jag en pjamas ifrån Wonder som det kommer komma upp bilder på med men just nu är den i tvätten så det kommer sen! Har även fått en till Odd Molly blus som kommer upp samtidigt som pjamasen!
Imorgon ska jag till min farmor och farfar eftersom det var längesen jag träffade dom och sen har jag ett par byxor som behöver lagas lite..
Vi hörs! Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0