RAST! <3

 
Rubriken säger allt!
Just nu har vi rast på 25 minuter, fett chill!
Efter denna så har vi SO och sen slutar vi!! <3
Idag ska jag städa har jag bestämt mig..
Det blev ingen boggning igår eftersom jag tog en sanbbis till göteborg..
Det var verkligen en snabbis, vi var där i kanske en halv timme och inte mer..
Det hade hänt något med Filips dator så han, farmor och farfar skulle dit med den och då tänkte jag att jag lite gärna kunde hänga med! På vägen hem ät vi på donken som var sjukt gott eftersom jag inte har ätit det på sjukt länge!
NU SKA JAG GÅ....
PUSS! <3
 
 fett söt bild på mig och Dreamboy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0