Rubrik!

HEJ!
Matte provet idag var väldigt enkelt så det tror jag inte jag kommer få rest på!
Nu sitter jag och pluggar spanska..
Igår fick jag ätligen fixat mitt rum!!
Känn verkligen så skönt.
Som ni vet så ville inte min dator sammarbeta när jag skulle lägga upp bilderna första gången, så dom kommer här!
 
bild 1 och 2, väskhängarsak (?)
bild 3, linne
bild 4, väska
bild 5, bättre bild på väskhängaren
bild 6, armband
 
jag har även fått ett par till dr demin byxor i mörk mörkblå och när vi var i gbg i helgen köpte jag även lite hår produkter ifrån toni & guy! Jag köpte ett saltvatten spray och ett torrschampo och då fick man med det lilla serumet som ger glans!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0