Godaste!

Just nu sitter jag i bilen på väg till Halmstad! Åt verkligen den godaste frukosten på riktigt länge!! Pannkakor, rostat bröd med banan på och hallon juice, låter kanske inte så gott när jag beskriver det men det var sjukt gott! I fredags var jag och mami på stan (vi var bara inne på Wonder men ändå) vi skulle till min farmor och farfar efter det så vi fick skynda oss.. Men jag hittade en söt typ skjorta ifrån Svea, svart. Jag fick den av mamma.. Det var halva priset med så den kostade bara 300 :)
Igår kom min mormor och åt lite med oss och så! Hon åkte hem vid nio så då började vi kolla på en film, men vi orkade inte kolla klart på den... Och ja, nu sitter jag här i bilen! Ni undrar kanske fortfarande vad jag ska göra i Halmstad?
Vi ska kolla på soffa.. Vi har nämligen köpt en ny matta och dom gamla sofforna passar inte till den, så nu ska vi kolla på nya!!
Känner att det blir långa inlägg när jag gör det ifrån min mobil... Förlåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0