HEM!

Just nu sitter vi på bussen på väg tillbaka igen! Det gick verkligen inte bra för mig.. Trillade så benen flög upp i luften och sen gjorde det sjukt ont när jag landade! Jag, Nellie och Fanny satt i värmestugan i fyra timma och pratade med Alexander... Fick åkt två gånger bara... När jag skulle upp i liften första gången så trillade jag.. Så jag provade igen och klarade det!!! När jag skulle ner däremot.. Jag fattade inte hur man svängde så jag körde bara rakt ner och trillade sen ner i typ en dike eller nåt var det.. Hehe! Andra gången gick det bra i liften men när jag skulle ner så var det då jag trillade och typ stukade foten så jag gav upp.. 100 kronor för två åk känns ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0