Kungsbacka och tankar..

Var ju i Kungbacka idag med alice som ni vet!
Kom där ifrån med en olja till håret och ett armband.. känns ju bra!
Rean var sjukt tråkig...
På tåget hem så satt det en "kille" han var ganska gammal, och SOV! busig som jag är tog jag ett kort... hih
Imon är både mamma och pappa är lediga så vi får se om vi hittar på något kul eller om vi bara är hemma, jag vet att jag iallafall SKA göra en anskiksmask imon, känner att jag verkligen behöver det nu efter allt!
Tänkte vara duktig och lägga mig "tidigt" idag så jag tror att jag ska ha som "mål" att ha släckt klockan elva..
Tänkte fixa lite med mitt rum imon med! städa, ändra och fixa lite småsaker osv. måste göra ny header och hitta en bra profilbild t facebook med.. Får nog börja sätta upp lappar på vad jag ska göra eftersom jag säger att jag ska göra saker men abra glömmer av det dan efter eller att när jag har tråkigt och "det inte finns nåt att göra" sätter jag på en nån tv-serie på datan och det slutar med att jag kollar på tre avsnitt och får inget av det gjort..
Nu vet ni mina planer.. hihih
KRAM! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0