Utvecklingssamtal...

Japp, rubriken säger ganska mycket..
Jag ska ha utvecklingssamtal, usch! Vi ska vara där klockan fyra men ändå!!
Har verkligen ingen aning om vad jag ska ta under IUP tiden.. HJÄLP!!!
På torsdag så ska vi ha SO prov.. KUL? NEJ! Just nu håller vi på med giografi (Asien) så vi ska typ kunna 36 länder lite floder, hav, berg och öknar...
Jag ska bara städa och sen kommer bilderna jag har lovat, men dom kommer efter torsdag efter som jag måste plugga till provet, men om jag städar och tar bilderna på torsdag så kommer bilder upp på fredag?
Nu måste jag tänka lite och plugga lite med... Help me!! någon?
Köpte ju även en ny tröja i fredags som det kommer komma bilder på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0