-

Igår hann jag inte blogga eftersom jag red och sen var det in i duschen och iväg igen, hade bara en halv timme på mig så jag var lite stressad och sen kom vi hem sent med.. Men jag red ju då i lördags, jag fick Max som är en stor häst denna gången! Det var lite tråkigt eftersom det bara var jag och sen var det en till som hade ridit innan så det var ju lite för enkelt för min del... Max var jätte snäll och underbar häst att rida, han gick skiiit fint osv. allt var verkligen bra hos honom! Efter att jag hade ridit så var det som sagt hem duscha och sen iväg igen eftersom vi skulle äta hos min farmor och farfar! Jag bloggar från mobilen just nu och jag känner att det inte är jätte bra så jag bloggar mer imon eftersom vi har STUDIEDAG!! Kramisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0