17 mars

Jag har inte bloggat nu på några dagar men jag har fakr´tiskt inte hunnit var ju på gekås i fredags, kom hem vid nio på kvällen så då hann jag inte, var där idag och sen har jag pluggat idag med!
Imon blir det till att plugga stenhårt och inget anat så det kommer nog inget inlägg imon... på tisdag ska jag och Alice ner till stan en sväng så vi får se om jag köper nåt då, jag behöver ju itne något just nu.. eller jo, en body splash som jag tror jag ska föpa på gina och ha med mig eftersom dom är i plast flaskor men sen ska jag ju köpa en på VS också!
Orkar inte skriva mer just nu men vi hörs, kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0