New!

Igår var jag och mamma på Ikea och köpte en ny byrå till mig eftersom jag behövde en ny och jag har tröttnat på den gamla. Igår var vi i min klass även på reningsverket vilket var hemskt! Något av det hemskaste jag någonsin gjort, kommer aldrig mer göra det frivilligt!
I tisdags så hängde Alice med hem till mig och vi var ute och tog lite kort och vi gjorde även bananpankakor som vi åt när vi kom hem ifrån skolan, trodde inte dom skulle vara så goda som dom blev!
Eftermiddan har tillbringats åt pluggning men mest åt att plocka in mina saker i byrån!
Imorgon är det även fredag! Känner verkligen att jag behöver en helg! <3
 
Min byrå! ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-postadress: (det är bara jag som kan se den!)

Har du någon blogg?

Kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0